Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Tran A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Tran A. H. Consumers behavior towards green purchase intention [Електронний ресурс] / A. H. Tran // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 2. - С. 151-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_2_19 Виділено фактори, що впливають на наміри споживачів придбати еко-товари, а також на споживче ставлення до еко-товарів і на практику еко-свідомої поведінки в цілому. Згідно з результатами аналізу, соціальний вплив, екологічні знання та еко-відповідальна споживча поведінка багато в чому визначають намір придбання еко-товару.
| 2. |
Tran A. H. Factors of consumers acceptance of organic food [Електронний ресурс] / A. H. Tran // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 3. - С. 150-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2017_3_19 Досліджено роль особистісних, економічних і соціальних складових прогнозування ставлення в'єтнамських споживачів та їх намірів щодо придбання органічних продуктів харчування. Результати аналізу демонструють, що ставлення до органічних продуктів пов'язане зі сприйняттям ризиків, довірою до ринкових агентів, інституціональними та суб'єктивними нормами поведінки. Ці фактори можуть пояснити наміри та мотивацію споживачів щодо придбання органічної продукції.
|
|
|